کیفیت سفر و رعایت قوانین خدمات‌دهی به گردشگران در اولویت است/ فعالیت ۶۲ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان با بیان اینکه کیفیت سفر و رعایت قوانین خدمات‌دهی به گردشگران از اولویت‌های این اداره‌کل است، گفت: باید دقت و نظارت کافی بر عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی استان وجود داشته باشد.

به‌ گزارش میراث آریا، آرمان وطن‌دوست در جلسه کمیته فنی دفاتر خدمات مسافرتی استان اظهار کرد: در راستای توسعه زیرساخت‌های گردشگری کردستان و با هدف ارزیابی فعالیت، صدور مجوز، تعلیق، لغو فعالیت و رسیدگی به شکایات، تعداد ۵ پرونده مربوط به بخش دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری مورد بررسی قرار گرفت.

معاون گردشگری کردستان افزود: با نظر اعضای حاضر در این جلسه، بررسی مجدد ۴ درخواست ایجاد دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری و یک درخواست شکایت از دفاتر در دستور کار قرار گرفت.

او عنوان کرد: اتخاذ رویکرد تحولی و داشتن ایده و خلاقیت، جزو اولویت‌های اصلی صدور مجوز برای راه‌اندازی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در استان است.

وطن‌دوست یادآور شد: هم‌اکنون ۶۲ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در استان به‌صورت مستمر در حال ارائه خدمات به متقاضیان و گردشگران داخلی و خارجی هستند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403060300092
دبیر مهدی نورعلی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha